در کلبه شکار ما ، مانند یک مشتری فکر میکنیم
تمام تلاش کلبه شکار در جهت حفظ منافع مشتریان بوده تا با ارائه محصولات با کمترین قیمت ها ، بهترین خدمات و پشتیبانی رضایت مشتریان را جلب کند.
تمام تلاش کلبه شکار در جهت حفظ منافع مشتریان بوده تا با ارائه محصولات با کمترین قیمت ها ، بهترین خدمات و پشتیبانی رضایت مشتریان را جلب کند.
کلبه شکار فعالیت خود را از دی ماه سال 1392 به منظور ارائه جدیدترین، با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات مربوط به حوزه های شکار، ماهیگیری ، کمپ، طبیعت گردی و کوهنوردی آغاز کرده است.
پس از وارد شدن به عرصه فروش در فضای مجازی ، در سال 93 ، با عنایت خداوند و لطف مشتریان عزیز ، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک شدیم.
در سال 1394 ، کلبه شکار توانست ، بیش از 1600 سفارش به سراسر ایران ارسال کند.
بعد از این موفقیت سعی بر ایجاد فروشگاهی بهتر و با امکانات بیشتر داشتیم
کلبه شکار در نیمه های سال 1395 ، بصورت عمیقتر فعالیت های مجازی خود را شروع کرد.
در این سال تعداد مشتریان ما به بیش از 2000 شخص رسیده بود.
فضای مجازی ، یکی از راه های شناخت مخاطبان و افرادی بود که نیاز به کالا هایی مطمئن و با کیفیت تر ، داشتند . کلبه شکار توانست با همفکر افراد متخصص استراتژی خود را برای افزایش خدمات و ارائه محصولات ، تدوین کند.
افزایش سطح آگاهی مخاطبان ، به همراه جدیدترین متد ها روز بازاریابی و رفع نیاز مشتریان ، دست به دست هم دادند تا کلبه شکار به یکی از برترین وبسایت ها فروشگاهی در عرصه لوازم شکار ، کوهنوردی و ماهیگیری تبدیل شود.
در نیمه اول سال 1398 ، مرحله دوم استراتژی کلبه شکار شروع شد.
افزایش سطح کیفی محصولات ، حذف واسط ها و واردات مستقیم کالا هایی که در کشور نیاز اساسی این رنج از مخاطبین را تشکیل میداد ، از جمله موفقیت های کلبه شکار بود ، حالا با قدرت هر چه بیشتر به ایجاد فضایی بهتر ، محصولات با کیفیت تر و مطمئن تر ، سعی داریم نرخ رضایت مشتریانمان را به 100% برسانیم.